Wednesday, March 31, 2010

Suka Dapat award... ( ^_^)

yeayyyy..... 1st time dapat award ..suka+suki+gembira+riang hati ...tq so much kak shila ..blog kak shila pun meriah lagi cantik .... itu sebab kak shila pun dapat award (^_^) ..dan inilah awardnya.....






tapi nak dapat award nih kena la jawab soalan ..tapi bukan macam soalan periksa atau sebagainya... sonang ajer...

1.THANKS & LINKS THAT THE PERSON GIVE YOU THE AWARD
TQ a lot kak shila coz give me the award... toce...toce....(^_^)

2.PASS THE AWARD ONTO 15 BLOGGER YOU'VE RECENTLY DISCOVERED AND THINK ARE FANTASTIC

Ok yang ni saya suka .. saya dengan murah hati juga nak bagi award ni kepada mereka....


opss..15 orang jer.. yang lain tu kalau nama tak tersenarai jangan kecil hati ok .. semua blog pun cantik2...

3. CONTACT SAID BLOG AND LET THEM KNOW THEY HAVE WON THE AWARD ok ... in proses...

4. STATE 7 THING ABOUT YOURSELF

Ok nasib baik 7 jer..sebab mata dah makin rapat... memanggil-manggil bantal ku yang empuk tu ...ok jangan buang masa melalut....

1. i love art...boleh jadi senyum sorang2.. dan muka akan jadi tekun dan teliti menelek hasil lukisan yang cantik-cantik

2. 'gila' shopping ... pantang ada duit .. cepat jer nak kempiskan poket..( uhhh..amalan yg tidak bagus)

3. sayang pada en hubby ku ...

4. sayang pada my cute dania....

5. sayang pada family ku ....

6. bulan mei ni birthday saya ... hehehe

7. i love teaching .........

ok itu jer.... penerima-penerima award boleh la amik tag ni dan jawab la ikut suka hati ...
ok bye...




gambar bila dah teruja dapat award la nih... hehe


p/s: anugerah yang paling bernilai adalah kelahiran puteri kesayangan yang diberikan oleh Allah SWT kepada saya...( fuh ayat tetiba jadi skema)


4 comments:

  1. waa.....tq cik Norma..hehehehehe...nnt ader masa baiti buat erkk...huhuhu...1st award for this year...tq dear

    ReplyDelete
  2. eh, ada award la..thanks, nanti kite amik ye??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...